Top 3 weblapba építhető modul, ami mindenkinek kell!

A honlapba építhető modul egy olyan egyedileg fejlesztett rendszer, ami egy konkrét funkció elvégzése céljából készül. A honlap szerkezetébe bármikor beilleszthető, de ki is kapcsolható. Például: hírlevélfeliratkozás, eseménynaptár, térkép.

A jó modul ismérve, hogy szinte bármilyen, akár régebbi honlapba is integrálható úgy, hogy illeszkedik annak design elemeihez, miközben tökéletesen funkcionál.
Természetesen vannak egészen egyszerű modulok is, mint például egy képgaléra, de igény szerint akár egészen komplexek és egyediek is lehetnek. A bonyolultabban közé tartoznak például az időpont foglaló modul vagy a szolgáltatók, túrák modulok, térképes megjelenítéssel kereséssel. A citypage csapata mindezidáig több mint 30 különböző modult fejlesztett ki, és alkalmaz rendszeresen a honlapokban.

Melyek a legnépszerűbbek?


Top 1: Kapcsolatépítést segítő modulok

A honlapok elengedhetetlen részét képezik azok az interaktív elemek, melyekkel a látogató felveheti a kapcsolatot a weboldal üzemeltetőjével. Ilyen például a kapcsolatfelvétel modul, ahol az ügyfél üzenetet küldhet, vagy a hírlevél feliratkozó modul, ahol általában az e-mail címét adja meg. Ide sorolható még a chat ablak is, amin keresztül vagy egy munkatárssal, vagy chatbot-tal beszélgethet a látogató realtime, de akár egy játéknak vagy kérdőívnek is lehet a célja az ügyféllel való kapcsolat kialakítása.

Kapocslatfelvételre szolgáló modult szinte az összes honlapba szükséges beépíteni, csupán az a kérdés, hogy mely verzió a legideálisabb.



Top 2: Eladást generáló modulok

A legtöbb weboldal azért jön létre, hogy segítse egy cég/vállalkozás profitnövelését. Ehhez azt kell elérni, hogy a látogatóból, vásárló legyen. Ennek érdekében olyan beépített rendszereket kell alkalmazni, mint a webshop, a szállásfoglaló vagy a jegyvásárló modul, mely utóbbi kiegészíthető helyfoglaló elemmel is, továbbá kötelező kiegészítőjük a fizetési/számlázási rendszer. Ezek az elég komplex, viszont annál hasznosabb modulok azonban rendszeres felügyeletet és folyamatos frissítést igényelnek az üzemeltetőtől.

Aki saját honlapját értékesítésre is fel kívánja használni - márpedig miért ne tenne így -, az általa kínált termék típusától függően szükséges valamilyen vásárlásra alkalmas modult választania.



Top 3: Social elemek

A saját weblap mellett ma már sokan üzemeltetnek Facebook oldalt, Instagram fiókot, YouTube vagy TikTok csatornát, blogot vagy egyéb social felületeket. Mindezen különálló közösségi oldalakon közzétett tartalmak megjeleníthetők a saját honlapon belül is. Ezt a funkciót egyre többen választják, hogy színesítsék weboldalukat; képekkel, videókkal, érdekességekkel nyűgözzék le a látogatókat.

Amennyiben van más közösségi felülete is a cégtulajdonosnak érdemes ezeket összekötni egymással, hogy bármilyen irányból talál rá a látogató, széleskörű információkat szerezzen a cég profiljáról.


Bónusz tipp a citypage csapatától!

Mindenkinek ajánlott, bár sokan még mindig nem élnek a vendégvélemény modullal. A trendek azt mutatják, hogy a személyes vélemények és tapasztalatok továbbra is sokkal nagyobb súllyal esnek latba egy vásárlási döntésnél, mint a cégekről írt szakszerű vagy épp „marketingízű” leírások. Csupán annyi változott, hogy ma már nem csak a szomszéd, rokon, barát személyes tapasztalataira vagyunk kíváncsiak, hanem az online elolvasható véleményeket is átfutjuk vásárlás előtt. Már ha vannak! Viszont ha nincsnek, az akár gyanús is lehet. Ez a funkció természetesen rejt magában némi veszélyt, de hatalmas szerepe van abban, hogy bizalmat építsünk saját termékünk, szolgáltatásunk iránt.

További hasonló, hasznos tippekét vagy érdekességekért látogass el máskor is oldalunkra!



9700 Szombathely,
Semmelweis Ignác u. 2. • +36 30 883 5643 • sales@chrome.hu